2012. június 20., szerda

Amiért létrejött a blog...

Ez a blog azért jött létre, hogy lássátok, hogy alakult át az elrontott háttetoválásom! Sz. Gábor kezdte, aki  a Westendben dolgozott (majd utána Vecsésen)
Az egész 2011 december 14.-én kezdődött...
Jó fej tetoválós srácnak tűnt és ráadásul a munkái alapján megbíztam benne (valszeg a netről töltötte le a képeket az albumába és a tetkós bizonyítványát is onnan szerezte be)! Kértem tőle egy egész hátas sárkányt felhőkkel, sima ügy volt a válasz. Nagy hiba volt mint utólag kiderült, de szerencsére nem késő!
3 hónap alatt addig jutott, hogy megcsinálta a sárkány fejét, nyakát, testét és a felhőket! Szerencsére csak kontúr és kevés satírozás....a feje és a teste aránytalan, nem passzol a kettő,vastagabb a törzse mint a nyaka és ahhoz képest kicsi a feje, sőt...(arról is lesz kép)
Egyáltalán nem is értették a többiek, hogy miért külön-külön viszi fel a kontúrt, miért nem egyszerre és valószínűleg itt csúszott az egész!
Valamiért éreztem, hogy meg kell mutatnom egy-két tetoválósnak (főleg, hogy az egyik alkalommal benyögte,hogy még sose csinált egész hátas tetkót, és itt kezdtem el gondolkodni), hogy mit szólnak hozzá, és az volt mindegyik válasza egymástól függetlenül, hogy ez nagyon de NAGYON el van rontva...ez az a tetoválás ami sose lenne kész, mert amit takarnia kéne, azt sose fogja (mivel a hátamon egy picike sárkányt akartam eleinte eltakartatni,de nem gondoltam, hogy még egy nagyot is majd el kell) és bűn rossz munka!!!! Több tetoválót is körbejártam és összegeztem mindent és egynél maradok aki el is kezdi augusztus végén, szeptember elején a munkálatokat: Keméndy György (Katsumoto szalon)! Mivel sok munkája lesz szegénynek, de nagyon nagyon hálás vagyok, hogy vállalta (jó páran nem vállalták, meg gondolkodási időt kértek stb...), tuti, hogy jót fog alkotni, ő egy igazi művész! Sárkány, lótuszvirág és cseresznyevirág a terv, színes lesz! Le vagyok tesztelve a színekre is, hogy nem vagyok e allergiás, és szerencsére nem! :) Már várom a munkálatokat...
Erről fogok itt írni, folyamatosan! :) és persze képeket is töltök fel alkalomról alkalomra...és a végén az összegzés, hogy ilyen volt és ilyen lett!!!!

http://www.facebook.com/HowToChangeATattoo#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése